کسب رتبه برترین فیلم کوتاه درام در یازدهمین جشنواره جهانی New Media Short توسط دانشجوی دانشگاه هنر

۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۴۰۱۶ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۹۳۴

محمدرضا گلپور، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی دانشگاه هنر در یازدهمین دوره جشنواره جهانی New Media Short چین موفق به کسب مقام برترین فیلم کوتاه درام شد.

در رقابت بین ­المللی این جشنواره که بیست و چهار دسامبر با انتخاب آثار برتر به کار خود خاتمه داد، فیلم کوتاه ایرانی "Zen"  به کارگردانی محمدرضا گلپور به عنوان "برترین فیلم کوتاه درام" برگزیده شد.این فستیوال هنری با حضور اثار فیلمسازان پنج قاره در شهر شنژن چین به صورت فیزیکال برگزار گردید.

«... باد می وزد و با تلنگری درب خانه سالمندان را باز می کند،چشم ها به در دوخته شده است و انتظار ... هر کسی را در رویای خود غرق می سازد.»                                                                          

محمدرضا گلپور دانش آموخته مقطع کارشناسی کارگردانی سینما و دانشجوی مقطع ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه هنر، مقام سوم جشنواره شمسه، برگزیده بخش فیلم جشنواره بین المللی شهر سال ۹۴ برای فیلم «درباره پدرم»، کسب رتبه سوم و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای فیلم «پوشک» در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیأت داوران از جشنواره فیلم کوتاه امید برای «رسم گلستان» سال ۹۶، مدیر فیلمبرداری بیش از ۱۰ فیلم کوتاه داستانی و بیش از ۱۰ فیلم مستند از جمله تالاب گاوخونی را در پرونده افتخارات خود دارد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، ضمن تبریک به ایشان و خانواده دانشگاه هنر جهت کسب این موفقیت، برای ایشان آرزوی سلامتی و کسب افتخارهای آتی برای کشور عزیزمان ایران را دارد.