اطلاعیه شماره ۱ معاونت فرهنگی و اجتماعی؛ شروع فصل فرهنگی دانشگاه هنر

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۶ کد : ۴۰۵۰ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۸۶۰

شروع فصل فرهنگی دانشگاه هنر

اطلاعیه شماره 1 معاونت فرهنگی و اجتماعی

قابل توجه کلیه دانشجویان علاقه مند به فعالیت های فرهنگی

مراحل اجرایی انتخابات انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و تشکل های دانشجویی که به دلیل گسترش پاندمی، عدم امکان برگزاری انتخابات به شکل حضوری، حفظ سلامتی دانشجویان و افزایش مشارکت آنان به تعویق افتاده بود، در بهمن ماه 99 اجرا خواهد شد.

در سامانه نگارستان، شرایط لازم برای انتخابات انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و تشکل های دانشجویی به شکل مجازی و با رعایت شرایط آیین نامه مصوب انتخابات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهیا شده است.

لذا از تمام دانشجویان علاقمند به عضویت و شرکت در مجمع، شورای مرکزی و دبری انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و تشکل های دانشجویی خواهشمند است ضمن تکمیل بخش علاقمندی های پروفایل خود در سامانه به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/، با عضویت در انجمن، کانون یا تشکل موردنظر خود مراحل فوق را آغاز کنند. دانشجویان می توانند با مراجعه به بخش آیین نامه ها در سامانه نگارستان با قوانین حضور در تشکل های علمی و فرهنگی آشنا شوند.

به اطلاع می رساند نام کاربری دانشجویان؛ شماره دانشجویی و رمز ورود برای هر دانشجو، کد ملی شخص (در صورت وجود رقم صفر پیش از ارقام کدملی، ارقام صفر وارد نشود) می باشد (جهت لینک به صفحه ورود سامانه کلیک کنید).

همچنین علاقمندان به عضویت در شورای مرکزی و کاندیداتوری انجمن، کانون و تشکل دانشجویی می توانند پس از انجام مراحل بالا درخواست خود را در سامانه نگارستان ارسال فرمایند.

آخرین مهلت ثبت نام در مجمع، شورای مرکزی و کاندیداتوری تشکل های علمی و فرهنگی پایان ساعت اداری روز 20 بهمن ماه است.

موضوع رویداد بازه زمانی
شروع عضوگیری مجمع و ثبت درخواست عضویت در شورای مرکزی و نامزدی دبیری

7 تا 20 بهمن ماه 1399

(به مدت دو هفته)

بررسی صلاحیت نامزد های  شورای مرکزی و دبیری

21 تا 27 بهمن ماه 1399

(به مدت یک هفته)

تبلیغات کاندیداها 

27 تا 4 بهمن ماه 1399

(به مدت یک هفته)

آغاز انتخابات سراسری تشکل های علمی و فرهنگی دانشگاه هنر (سال 1399) 4و5  اسفندماه 1399

جهت کسب آگاهی بیشتر و رفع اشکال ورود از طریق پیام واتساپی به شماره 09031507980 اطلاع رسانی فرمایید.

* جزئیات بیشتر در اطلاعیه­ های بعدی منتشر خواهد شد.

** برای آشنایی بیشتر دانشجویان با شرایط انتخابات و فعالیت های تشکل های علمی و فرهنگی، برنامه های زنده از طریق شبکه اینستاگرام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.