اطلاعیه شماره ۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی در خصوص انتخابات انجمن های علمی و کانون های فرهنگی

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱ کد : ۴۱۳۷ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۳۱

در ادامه فرآیند انتخابات انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه هنر و نیز الزام رعایت آیین نامه های مرتبط و همچنین درخواست دانشجویان برای اختصاص زمان بیشتر ثبت نام به دلیل آغاز نیمسال دوم تحصیلی، ناگزیر مرحله بررسی صلاحیت کاندیداها، تکمیل اساسنامه ها، جدول و بازه زمانی تبلیغات و برگزاری نهایی انتخابات تغییر خواهد کرد.

از این رو به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند، مرحله بررسی صلاحیت های کاندیداهای انجمن هایی که بر اساس آیین نامه ها آماده انتخابات هستند در هفته جاری آغاز شده و پس از پایان، طی اطلاعیه رسمی بعدی زمان تبلیغات و در نهایت برگزاری انتخابات برای انجمن ها و کانون هایی که عضویت مجمع در آن ها به حدنصاب قانونی رسیده است اعلام خواهد شد.
بدیهی است انتخابات سایر انجمن ها و کانون هایی که هنوز دارای شرایط حداقلی نیستند پس از تکمیل فرایند های لازم مجددا برنامه ریزی  و اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان به اطلاع می رساند زمینه برای ثبت نام در مجمع انجمن های علمی و کانون های فرهنگی تا پایان فرآیند انتخابات کانون ها در سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/ ، بخش انجمن های علمی یا کانون های فرهنگی مهیا است. 

جهت کسب آگاهی بیشتر با شماره واتساپی ۰۹۰۳۱۵۰۷۹۸۰به صورت پیامکی ارتباط برقرار کنید.