مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در بازدید از نمایشگاه جانبی جشنواره رویش دانشگاه هنر گفت:

برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی روحیه امید و نشاط اجتماعی را در دانشگاه و جامعه افزایش می دهد

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۲ کد : ۴۱۶۷ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۱۰۶۸

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم :دانشجویان با ارائه دستاوردهای خود در جشنواره رویش می توانند امید و نشاط اجتماعی را به دانشگاه تزریق کنند و این مهم موجب افزایش همدلی و وفاق در دانشگاه خواهد شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، عصر روز شنبه ۱۶ اسفندماه محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در محل برگزاری نمایشگاه اولین جشنواره ی رویش دانشگاه هنر، حضور و از دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

عسکری در جریان این بازدید که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر و جمعی از داوران بخش های مختلف این جشنواره صورت گرفت، ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام رییس دانشگاه و تشکر از حمایت های معاون فرهنگی و همکاران حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، به تمجید از کیفیت آثار هنری حاضر در نمایشگاه پرداخت و گفت: آثار فاخر حاضر در بخش های مختلف این نمایشگاه، نشان از مشارکت جدی دانشجویان و اهتمام اساتید این دانشگاه دارد. وی در این خصوص ادامه داد: در زمان شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه اهمیت برگزاری رویدادهایی همچون رویش که در بطن خود تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را برای دانشجویان به همراه دارد، اهمیت دوچندان پیدا می کند. چرا که دانشجویان شرکت کننده در این رویداد علاوه بر اینکه به تولید محتوای فرهنگی، هنری و کنشگری هدفمند می پردازند، با ارائه دستاوردهای خود در نمایشگاه می تواند امید و نشاط اجتماعی را به دانشگاه تزریق کند. همچنین این موضوع ضمن آنکه برای سایرین به مثابه الگو عمل کرده و این در روحیات جمعی دانشجویان تاثیر بسزایی خواهد داشت، موجب افزایش همدلی و وفاق در دانشگاه می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان صحبت های خود ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره گفت: رویش دانشگاهی هنر در دوره های آینده می تواند در کنار بخش اصلی جشنواره و برگزاری نمایشگاه، به ابعاد و جنبه های مکمل آن همچون برگزاری نشست های تخصصی، کارگاه های اموزشی و سمینارهای پژوهشی بپردازد.

شایان ذکر است اولین جشنواره رویش دانشگاه هنر با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های فرهنگی و هنری فردی و گروهی و نیز نوعی ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویان و در راستای هماهنگی با نهمین جشنواره رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۱۶ تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.