اطلاعیه شماره ۸ معاونت فرهنگی و اجتماعی: برگزاری انتخابات انجمن علمی ارتباط تصویری (طراحی گرافیک)

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۸ کد : ۴۱۹۹ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۳۶۳

پیرو درخواست اعضای مجمع انجمن علمی ارتباط تصویری (طراحی گرافیک) دانشگاه هنر، مبنی بر برگزاری انتخابات این انجمن در تاریخ 24 فروردین ماه 1400، از دانشجویان مشغول به تحصیل در این رشته خواهشمند است در صورت تمایل به شرکت در کاندیداتوری اعضای شورای مرکزی انجمن به سامانه نگارستان به نشانی  https://negarestan.art.ac.ir  مراجعه فرمایند.

به اطلاع می رساند زمان ثبت کاندیداتوری از ساعت 8 روز یکشنبه 22 فروردین تا پایان ساعت 16:30 روز دوشنبه 23 فروردین بوده و علاقمند به عضویت در شورای مرکزی انجمن می توانند با مراجعه به سامانه نگارستان در قسمت انجمن علمی نسبت به ثبت عضویت در انجمن و سپس ثبت کاندیداتوری اقدام فرمایند. متقاضیان کاندیداتوری لازم است چند سطر رزومه برای معرفی و یک قطعه عکس پروفایلی به جای ثبت در پوستر تبلیغاتی خود قرار دهند.

همچنین آن دسته از علاقمندان به ثبت کاندیداتوری که برای بار اول به سامانه نگارستان ورود پیدا می کنند، بایستی قبل از ثبت کاندیداتوری مراحل تکمیل پروفایل خود در نگارستان (دریافت کد اعتبارسنجی و تکمیل فرم علاقمندی ها) را انجام دهند.

در پایان به اطلاع علاقمندان شرکت در انتخابات می رساند انتخابات انجمن علمی نامبرده در روز سه شنبه 24 فروردین ماه 1400 از ساعت 8:00 تا 17:00 برگزار خواهد شد. متقاضیان رأی دهی به کاندیدای موردعلاقه خود، لازم است قبل از شرکت در انتخابات، پس از ورود به سامانه نگارستان و تکمیل پروفایل خود درخواست عضویت در مجمع انجمن را از قسمت انجمن علمی ثبت کنند.

دانشجویان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره همراه 09031507980 در واتس اپ پیغام دهند.