برگزاری مرحله دوم انتخابات انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه هنر (اطلاعیه شماره ۹)

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۷ کد : ۴۲۰۸ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۲۶۲

پیرو برگزاری مرحله اول انتخابات انجمن های علمی دانشجویی، به اطلاع می رساند مرحله دوم برگزاری انتخابات درخصوص انجمن های علمی باقیمانده و کانون های فرهنگی دانشجویی در اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود.

لذا از دانشجویان علاقمند به کاندیداتوری عضویت اصلی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشجویی خواهشمند است حداکثر تا پایان ساعت 17:00 شنبه 4 اردیبهشت ماه 1400 نسبت به ثبت کاندیداتوری در بخش انجمن علمی یا کانون فرهنگی از طریق سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/  اقدام فرمایند.

جهت آگاهی متقاضیان تأکید می شود کاندیداتوری بند یکم طبق ماده 11 آیین فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی، عضویت اصلی دانشجویان تنها در یک انجمن علمی مجاز بوده و متقاضی نمی تواند همزمان در انجمن علمی و کانون فرهنگی عضو اصلی باشد.

همچنین به اطلاع عموم دانشجویان محترم می رساند، در صورت عدم به حدنصاب رسیدن اعضای اصلی و برگزار نشدن انتخابات هر کدام از تشکل های نام برده، انجمن یا کانون مربوطه منحل و جهت فعالیت مجدد نیاز به طی شدن مراحل قانونی مطابق با  آیین نامه مربوط  (تأیید شورای فرهنگی دانشگاه، تأیید اساسنامه و ...) برای فعالیت مجدد می باشد. در این صورت هرگونه فعالیت دانشجویان در انجمن یا کانونی که انتخابات آن در بازه مشخص شده برگزار نشده باشد غیرممکن خواهد بود.

همچنین شماره واتساپی 09031507980 جهت راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی سامانه در مراحل مختلف کاربری سامانه پاسخگوی دانشجویان است.