اطلاعیه شماره ۱۰ معاونت فرهنگی و اجتماعی: ثبت درخواست کاندیداتوری شورای مرکزی کانون های فرهنگی دانشجویی

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸ کد : ۴۲۳۹ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۳۳۷

با توجه به تأیید درخواست های عضویت در کانون های فرهنگی از سوی مدیریت تشکل های علمی و فرهنگی، به اطلاع می رساند علاقمند به عضویت در شورای مرکزی کانون های فرهنگی دانشجویی، پس از ثبت عضویت می توانند درخواست کاندیداتوری خود را از نوار منوی کانون های فرهنگی در سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/   ثبت کنند.

لذا از دانشجویان علاقمند به کاندیداتوری شورای مرکزی کانون های فرهنگی دانشجویی خواهشمند است حداکثر تا پایان ساعت 22:00 سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه 1400 نسبت به ثبت کاندیداتوری در بخش کانون فرهنگی از طریق سامانه نامبرده اقدام فرمایند.

جهت آگاهی متقاضیان تأکید می شود کاندیداتوری هر متقاضی، طبق ماده 15 آیین نامه کانون های فرهنگی دانشجویی (موجود در بخش آیین نامه های سامانه نگارستان)، عضویت اصلی دانشجویان تنها در یک کانون فرهنگی مجاز بوده و متقاضی نمی تواند همزمان در دو یا چند کانون فرهنگی عضو اصلی باشد. از این رو متقاضیان در صورت علاقمندی به فعالیت در دیگر کانون های فرهنگی می توانند در یک کانون عضو اصلی و در دو کانون دیگر، عضو عادی باشند.  

در پایان به اطلاع می رساند زمان برگزاری ثبت کاندیداتوری و انتخابات کانون فرهنگی نمایش طی اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

شماره واتساپی 09031507980 جهت راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی سامانه در مراحل مختلف کاربری سامانه پاسخگوی دانشجویان است.