برگزاری مرحله دوم انتخابات انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه هنر

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳ کد : ۴۲۷۸ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۳۷۸

 مرحله دوم انتخابات انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه هنر

با توجه به ثبت نام کاندیداها و به حدنصاب رسیدن گروهی از انجمن های علمی و کانون های فرهنگی (انجمن های علمی سینما، عکاسی، صنایع دستی و طراحی صنعتی و کانون های فرهنگی دایره آبی و پادکست هنر) جهت برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی به شرح زیر، به اطلاع می رساند انتخابات مربوطه در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 8:00 تا 20:00 در سامانه نگارستان برگزار می شود.

همچنین به اطلاع کاندیداهای منتخب می رساند، تأییدیه انجام شده در خصوص حضور ایشان در انتخابات مشروط به رعایت موارد آیین نامه تأسیس و فعالیت انجمن های علمی دانشجویی (موجود در بخش آیین نامه های سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/Rules) امکان پذیر می باشد. در صورت عدم رعایت بندهای ماده 11 و ماده 24

از سوی کاندیداها، انتخابات انجام شده ملغی و انجمن ملزم به برگزاری مجدد مراحل انتخابات با کاندیداهای واجد شرایط خواهد بود.

در پایان به اطلاع عموم دانشجویان می رساند، علاقمندان جهت شرکت در انتخابات انجمن علمی مربوط به رشته تحصیلی یا کانون فرهنگی موردعلاقه خود می توانند با مراجعه به سامانه نگارستان https://negarestan.art.ac.ir/ به نشانی  و تکمیل مراحل موردنیاز عضویت در انجمن علمی یا کانون فرهنگی مربوطه، نسبت به ثبت رأی خود به کاندیدها اقدام کنند.

شماره واتساپی 09031507980 جهت راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی سامانه در مراحل مختلف کاربری سامانه پاسخگوی دانشجویان است.