فراخوان ثبت کاندیداتوری در اتحادیه انجمن های علمی هنری سراسر کشور

(ویژه انجمن های علمی دانشجویی هنر)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۹ کد : ۵۰۹۰ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۲۱۷۷

از آنجا که تجربه موفق انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه ها، از این گروه های فرهنگی، نهادی مؤثر و پویا در فضای علمی و دانشگاهی کشور ساخته است، ارتقای سطح فعالیت این نهاد دانشجویی، مستلزم شکل گیری اتحادیه های علمی دانشجویی می باشد.

از این رو وزارت عتف با راه اندازی سامانه جامع انتخابات اتحادیه های انجمن های علمی دانشجویی به نشانی vote.dmsrt.ir و برگزاری مجامع عمومی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی به تقویت آنها پرداخته است. با توجه به موضوعیت هنر در اکثر رشته های تحصیلی دانشگاه، از نمایندگان انجمن های علمی دعوت می شود در شکل گیری فعال اتحادیه هنر سراسر کشور حضور پیدا کنند. این اتحادیه در سال 1396 تأسیس یافته و سومین دوره انتخابات خود را پشت سر می گذارد.

با این هدف امکان ثبت نام دبیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه یا یکی از اعضای فعال شورای مرکزی هر انجمن به نمایندگی دبیر در مجمع اتحادیه هنر فراهم شده است.

  • زمان برگزاری مجمع اتحادیه انجمن های علمی هنر: طی اطلاعیه جداگانه به نمایندگان ثبت نام شده اعلام خواهد شد.
  • زمان برگزاری انتخابات اتحادیه: 27 آذر 1401

شرایط ثبت نام کاندیدا:

  1. دبیر یکی از انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه هنر و یا عضو شورای مرکزی هر انجمن به نمایندگی
  2. ارائه معرفی نامه از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
  3. ضرورت عضویت فعال در شورای مرکزی
  4. نبودن وضعیت تحصیلی کاندیدا نزدیک به شرایط دانش آموختگی

 

نکته یک: روند انتخابات و برنامه مجمع، قبل از موعد انتخابات به اطلاع خواهد رسید و انتظار می رود فرد معرفی شده در زمان مقرر برای همکاری بیشتر در مجمع آنلاین حضور داشته باشد.

نکته دو: علاقمندان به کاندیداتوری در انتخابات نامبرده، جهت دریافت معرفی نامه برای ثبت کاندیداتوری طی یک نامه درخواست در سامانه نگارستان، درخواست خود را به مدیریت تشکل های علمی و فرهنگی دانشگاه ارسال کنند.

به پیوست خبر اینفوگرافی مربوط به نحوه ثبت نام در مجمع و راهنمای سامانه جامع انتخاباتی ارسال می شود.

جهت کسب آگاهی بیشتر و راهنمایی با شماره های 02166477859  02166951688 و یا شماره همراه 09031507980 (سرکار خانم قزلو) تماس حاصل فرمایید.