برگزاری جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هنر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۱ کد : ۵۳۱۶ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۵۹۴
جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هنر با اعضای جدید برگزار شد. در این جلسه که روز چهارشنبه ۳ اسفند۱۴۰۱ برگزار شد، ضمن طرح مسائل و مشکلات موجود در حوزه نشر نشریات دانشجویی، درخواست های رسیده از سوی دانشجویان، مطرح، رسیدگی و راهکارهای ممکن ارائه گردید.

از مهمترین مسائل طرح شده در این جلسه رسیدگی به وضعیت حمایت و چگونگی چاپ نشریات دانشجویی و  همچنین موافقت با  آغاز فعالیت ۴ نشریه با عناوین  شهریار، تروکاژ، شبگرد، شبگیر در حوزه‌های فرهنگی، ادبی، علمی، به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آقایان سینا همتی، امیر شایان قندی،  علی شهبازی اینلو، سیده صوفیا امامی‌نیا  است. جلسات کمیته ناظر بر اساس ضوابط حداقل یکبار در ماه و بر اساس درخواست‌های رسیده برگزار خواهد شد. 

آقای دکتر مجید صالحی، خانم  دکتر کاکاوند، آقای حجت‌الاسلام و المسلمین دارابی، آقای دکتر ایرج داداشی، آقای دکتر بهرام جلالی‌پور، دکتر مجید شیخ‌انصاری، آقای مومنی، آقای فرامرز عباسی مدیر مسئول نشریه سرایش، خانم اذین نیکخواه مدیر مسئول نشریه ساتراپ و همچنین به عنوان اعضای اصلی این کمیته منصوب شده‌اند.

  از دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند به فعالیت در حوزه نشر دانشگاهی دعوت می شود درخواست های خود را با توجه به آیین نامه نشریات دانشگاهی موجود در بخش آیین نامه ها و دستورالعمل های سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/ از طریق همین سامانه  و یا اتوماسیون اداری به معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت طرح در کمیته ارسال نمایند

شماره تلفن کارشناس نشریات :66951688