جلسه تقدیراز عوامل اجرایی اولین جشنواره ملی قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۱:۳۷ کد : ۵۳۲۳ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۴۵
در این جلسه که با حضور دکتر محمد حسنایی، رئیس دانشگاه هنر، دکتر علیرضا شیخی، رئیس دانشکده هنرهای کاربردی، جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر یعقوب زاده، مدیرگروه معارف دانشگاه و دکتر حامد عباسی،‌ معاون اداری و مالی برگزار شد، از همکارانی که در برگزاری جشنواره شهید آوینی نقش ویژه داشتند، تشکر و قدردانی شد.

دکتر حسنایی در این جلسه گفت:
در برگزاری این جشنواره توسط دانشگاه هنر تلاش شد تا فعالیت های یک جشنواره قرآنی و فرهنگی با هنر گره بخورد. از آنجا که زبان هنر، ذائقه روز و نسل جوان است، موجب می شود ماندگاری بیشتر و مؤثرتری در اذهان عمومی بجا بگذارد. همچنین نحوه اجرا و برگزاری این جشنواره از سوی دانشگاه هنر با نگاهی متفاوت، رنگ و لعابی ویژه به جشنواره بخشید. 

رئیس دانشگاه هنر همچنین در این جلسه از عوامل اجرایی جشنواره که روز یکشنبه هفتم اسفند 1401 در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد، تقدیر کرد.
در ابتدای جلسه، دکتر محمد حسنایی، رئیس دانشگاه هنر، ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران و عوامل اجرایی و خدمات در برگزاری جشنواره، از تلاش، بذل توجه و همراهی ویژه اعضا تشکر کرد.
 وی در ادامه با ابراز خرسندی افزود، برگزاری این دست از جشنواره ها، موجب ایجاد ارتباط و هم افزایی با دیگر دستگاههای اجرایی و  حمایت‌های خوب آنها در بحث هنر و فرهنگ اسلامی شده است.
حسنایی تصریح کرد: اجرای جشنواره در نوع خود بسیار شایسته و درخور توجه بود که گروه اجرایی در نهایت توانستند با همراهی یکدیگر، اهدافی را که از بدو برگزاری جشنواره پایه ریزی شده بود،‌ محقق کنند.
رئیس دانشگاه،‌ جلسه را با اهدای لوح تقدیر به عوامل اجرایی، جلسه را پایان داد. 

 

کلید واژه ها: جشنواره شهید آوینی دانشگاه هنر جشنواره قرآنی جشنواره هنری جشنواره فرهنگی