برگزاری جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هنر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی

۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۸ کد : ۵۷۱۰ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۲۸۱
جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هنر با اعضای جدید برگزار شد. در این جلسه که روز دوشنبه۱۰مهر ۱۴۰۲برگزار شد، ضمن طرح مسائل و مشکلات موجود در حوزه نشر نشریات دانشجویی، درخواست های رسیده از سوی دانشجویان، مطرح، رسیدگی و راهکارهای ممکن ارائه گردید. از مهمترین مسائل طرح شده در این جلسه رسیدگی به وضعیت حمایت از نشریات دانشجویی و همچنین به پیشنهاد رئیس کمیته ناظر بر نشریات جناب آقای دکتر روزبهانی برگزاری دوره کلاسهای حرفه ای در حوزه نشر و رسانه برای دانشجویان و علاقمندان به فعالیت در این زمینه در دستور کار معاونت فرهنگی دانشگاه قرار گرفت .موافقت با آغاز فعالیت ۴ نشریه جدید با عناوین مانیاد،وایت اسپیس،پرفرم،کاتارسیس در حوزه‌های فرهنگی، ادبی، علمی، به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آقایان میلاد معین، بنیامین بروجنی، عبدالبصیر مختومی و انجمن علمی ادبیات نمایشی است. جلسات کمیته ناظر بر اساس ضوابط یکبار در ماه و بر اساس درخواست‌های رسیده برگزار خواهد شد.

 دکتر محمد علی روزبهانی،  دکتر کاکاوند، حجت‌الاسلام و المسلمین دارابی، دکتر ایرج داداشی، دکتر بهرام جلالی‌پور، دکتر مجید شیخ‌انصاری، آقای مومنی، آقای فرامرز عباسی مدیر مسئول نشریه سرایش، خانم اذین نیکخواه مدیر مسئول نشریه ساتراپ وکارشناس خانم روزبهانی به عنوان اعضای اصلی این کمیته منصوب شده اند.

  از دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند به فعالیت در حوزه نشر دانشگاهی دعوت می شود درخواست های خود را با توجه به آیین نامه نشریات دانشگاهی موجود در بخش آیین نامه ها و دستورالعمل های سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/ از طریق همین سامانه  و یا اتوماسیون اداری به معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت طرح در کمیته ارسال نمایند

شماره تلفن کارشناس نشریات :02166951688