سی و هشـتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) دانشجویان در بستر فضـای مجازی برگزار می شود

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۵ کد : ۶۱۴۶ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۱۰۸

مرحله دانشگاهی آزمون رشـته های حفظ منـدرج در بخش آوایی و نیز رشـته های مندرج در بخش معارفی، همچنین رشـته های حفظ و معارف از بخشهای نهج البلاغه و صحیفه سجادیه سی و هشـتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) دانشجویان در بستر فضـای مجازی،  به شـرح ذیل اعلام میشود.

 1- آزمون در روزهای 2شنبه و3شنبه27 و28 فروردین ماه 1403 به شرح ذیل و به صورت سراسری و همزمان از طریق سامانه quran.farnama.net برگزار میشود.

* آزمون در رشـته هـای (تفسـیر و ترجمه قرآن کریم، حفـظ و مفـاهیم قرآن کریم، حفظ و مفاهیم احادیث معصومین، سیره معصومین) روز 2 شنبه 1403/01/27 از ساعت 9 الی 11

*آزمون در رشـته های(معـارف نهـج البلاغه، معارف صـحیفه سـجادیه، حفـظ فرازهای نهج البلاغه، حفظ فرازهای صحیفه سجادیه) روز 2 شنبه 1403/01/27 از ساعت 13 الی 15

* آزمون در رشـته های (احکام، پرسمان معارفی، سبک زندگی ایرانی و اسـلامی، نماز) روز 3 شنبه 1403/01/28 از ساعت 9 الی 11

* آزمون در رشته های (حفظ 5 جزء قرآن کریم، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم) روز 3 شنبه 1403/01/28 از ساعت 13 الی 15

نکته حائز اهمیت: آزمون رشـته های فوق الذکر صرفا" در بازه زمانی مذکور برگزار شـده و امکان برگزاری مجـدد آزمون در هیچ یک از رشـته ها فراهم نمیباشد. لذا مسـئولیت عدم شـرکت دانشـجویان محترم در رشـته-بخشهای انتخابی کاملا" برعهده دانشـجو و دانشگاه بوده ودبیرخانه مرکزی جشنواره در این باره مسئولیتی ندارد.

2 - تعـداد سوالات در هر رشـته 40 سوال بوده و زمـان پاسـخگویی به سوالات 30 دقیقه میباشد.

3- هریک از دانشـجویان می بایست با نام کاربری و رمز عبور که هنگام ثبت نام دریافت کرده اند وارد سامانه شوند.

نکته مهم: مقتضی است دانشجویان قبل از فرارسیدن زمان برگزاری آزمون نسبت به صـحت موارد مـذکور(نام کاربری و رمزعبور) اطمینان حاصل کرده و در غیر این صورت هرگونه عواقب ناشـی از آن کاملا" بر عهده دانشجو بوده و دبیرخانه مرکزی جشنواره در این خصوص مسئولیتی ندارد.

4 - هر سوال صحیح 3 امتیاز مثبت، هر سوال غلط 1 امتیاز منفی و سوالات بی پاسخ بدون امتیاز میباشد.

5- اعتراضهای احتمالی به سوالات حداکثر تا اول اردیبهشت ماه از طریق نامه رسمی به اداره کل پشتیبـانی از فعـالیتهای فرهنگی و اجتماعی قابل بررسـی بوده و درصورت عـدم دریافت نامه از سوی این اداره کل نتایـج نهایی اطلاع رسانی خواهـدشـد و مسـئولیت تاخیر در اعتراض بر عهـده دانشجو و دانشگاه میباشد.

6- ضروری است شرکت کنندگان نسبت به تهیه اینترنت باسرعت مطلوب اقدام نموده تا از این جهت در فرایند برگزاری آزمون خللی ایجاد نشده و مشکلی متوجه ایشان نباشد.

7 -کارشـناسان محترم، جهت رفع مشـکلات احتمالی می تواننـد با اداره فعالیتهای دینی و قرآنی، به شماره 82233286 تماس حاصل نمایند. 

راهنمای کاربران مسابقات کتبی

جدول زمانبندی برگزاری آزمون های کتبی مرحله دانشگاهی