جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هنر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در بهار ۱۴۰۳ تشکیل شد.

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۴ کد : ۶۲۵۰ رویدادهای فرهنگی
تعداد بازدید:۲۲۱
جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هنر ایران برگزار شد. ضمن طرح مسائل و مشکلات موجود در حوزه نشر نشریات دانشجویی، درخواست های رسیده از سوی دانشجویان مطرح، رسیدگی و راهکارهای ممکن ارائه گردید. از مسائل مطرح شده در این جلسه رسیدگی به وضعیت حمایتی ضعیف مالی از نشریات دانشجویی ، همچنین تقدیر وتشکر از اقایان بروجنی و صادقی بابت تلاشهای ایشان در این حوزه که باعث ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی و علمی دانشگاه هنر ایران است وموافقت با آغاز فعالیت نشریه آگاتون به مدیر مسئولی خانم پریسا سجادی و سردبیری خانم سحر دیانتی می باشد.

بر اساس مصوبه فعالیت نشریات دانشگاهی وزارت عتف جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی بر اساس درخواست‌های رسیده به میزبانی معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه برگزار خواهد شد. آقای دکتر روزبهانی به عنوان رئیس کمیته ،خانم  دکتر کاکاوند، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا دارابی، آقای دکتر داداشی، خانم دکتر آیتی ، آقای روستا ، خانم  والافر، آقای صادقی مدیر مسئول نشریه سرایش، آقای بروجنی مدیر مسئول هفته نامه وایت اسپیس خانم روزبهانی به عنوان اعضای اصلی این کمیته منصوب شده اند.

از دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند به فعالیت در حوزه نشر دانشگاهی دعوت می شود درخواست های خود را با توجه به آیین نامه نشریات دانشگاهی موجود در بخش آیین نامه ها و دستورالعمل های سامانه نگارستان به نشانی https://negarestan.art.ac.ir/ از طریق همین سامانه  و یا اتوماسیون اداری به معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت طرح در کمیته ارسال نمایند.

شماره تلفن کارشناس نشریات: 09309331865